Climat80:s driftsavdelning har ansvar för ca 200 fastigheter omfattande en total yta på ca 440... Läs mer
Felanmälan – en service på hög nivå

Felanmälan – en service på hög nivå
Fastighetsägare och förvaltare kan enkelt, via Climat80 Gruppens service Felanmälan, erbjuda hyresgästerna en snabb och effektiv service vid skador och fel i fastigheten. Tjänsten Felanmälan är en problemlösare där vi sköter servicen i uppdragsgivarens namn. Ett ansvarsfullt uppdrag som skapar värde för både dig som kund och de som bor och verkar i dina fastigheter.
Felanmälan är en tjänst för alla fastighetsbolag, -ägare och bostadsrättsföreningar och kan anpassas efter uppdragsgivarens varierande antal fastigheter och lägenheter.
Tjänsten innebär att när hyresgästen har problem med t.ex. mindre stopp i avloppet, krånglande fönster eller dörrlås, trasig armatur, huvudsäkringsbyte, för kallt eller för varmt i lokalen mm så ringer man till Felanmälan. Uppdraget registreras och läggs ut på aktuell serviceenhet. Efter utförd åtgärd återrapporteras det till Felanmälan som i sin tur meddelar uppdragsgivaren respektive anmälaren att felet är avhjälpt. Ett sätt att säkerställa en kvalitativ service så ägare och/eller förvaltare kan ägna sig åt andra viktiga ärenden.
Felanmälan är ett effektivt sätt att erbjuda en hög servicenivå gentemot hyresgästerna.
För mer information, hör av dig till oss:
046 - 10 14 00
info@climat80.se
Felanmälan
046 -10 14 02
fastighetsservice@climat80.se
Lediga tjänster
Referenser Climat80
Kontakta Climat80
Climat80 AB
Testvägen 1
SE-232 37 ARLÖV
+46(0)40-36 34 00
+46(0)46-10 13 00
+46(0)42-36 41 00
Epost
info@climat80.se
Faktura
Se Kontaktinfo